torsdag 19. februar 2009

Twitter, IE-6, og nerdegutter

Jeg har vært på Twitter en stund, men ikke fått helt klart for meg hva jeg skal bruke den til annet enn å få siste oppdatering fra bloggere jeg følger. Og det kan jeg strengt tatt få gjennom andre kanaler. Men bevares, det har vært artig med korte små hverdagsmeldigner fra bloggNorge. Spot on observasjoner og artige kommentarer, slikt er underholdende.

Men i går, i går fikk jeg en åpenbaring når det kommer til nytteverdien av twitter. Det startet med en nerd, min egen samboer, en datanerd ansatt i finn.no. På finn.no sin lekegrind, finn.labs. Anbefalte han IE-6 brukere til å oppgradere sin nettleser. Han startet en dugnad, så i ekte Gerhardsen ånd har nerder med kontroll på store nettsider over det ganske land/og utland kastet seg på prosjektet.

Sukk, engasjerte folk "you just have to love dem".
Illustrasjonen er tatt fra: http://georgecoghill.com/illo/html/home.htm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar