onsdag 15. april 2009

Vårtegn og nerdelykke








7 kommentarer:

  1. Hei kjære, nå er det leggetid. Kommentarer fungerer.

    SvarSlett
  2. Ah...ser det har ordnet seg :-) Gratulerer med nytt og synlig kommentarfelt :-)

    SvarSlett
  3. Liker spesielt godt de tre nederste bildene i denne posten. Fine farger og flott effekt med vannet.

    Så fint at det har blitt i orden med kommentarfeltet. Det var jeg - Inni - som postet innlegget på Glugg. ;-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Vivi: Takk for det, stas med kommentar. Og igjen takk for linken i bloggen din til "FraTegnngTilFortelling" bloggen min:)

    Anne-Sophie: Kjempestas at du gjorde det.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Og jeg må jo ikke glemme deg nerdegutten, takk for hjelpen hvordan skulle det gått uten dine geek kunnskaper:)

    SvarSlett
  7. Hei. En liten gjenvisitt! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg kommer tilbake til deg som legger lista lavere. Herlig!:-)

    SvarSlett