søndag 21. september 2008

Rydding og organisering

Jeg står midt oppi tidenes klesrydde prosjekt. Og som i ethvert prosjekt må det organisering til, og når man skal organisere vel da må man kategorisere.
Men, hvem visste at det kunne dukke opp så mange kategorier for undertøy underveis. ikke rart dette tar tid. Hjelpe meg!!! Når det gjelder truser er det ikke nok med at det skal sorteres etter farger og evnt mønster, hverdag og "fest" men man skal jo og sortere etter form. Man har da både vanlige og g-streng. På tross av at jeg ikke liker g-streng har jeg nå 4 kategorier av dem.

Og hva med det fine undertøyet som aldri er blitt særlig brukt, og nå er for lite....Vel, må jo ha egen kategori det og.

Vel, da det var gjort var det over på sokker, også her har man sortert etter farger og mønstre. Dessuten finnes det jo steps, eller Røkkesokker som det og kalles. Også disse etter farge, og når man trodde det ikke fantes fler kategorier. Vel, da finner man jo ut at steps også kommer i nylon. Da oppstod det et øyeblikks forvirring. Skal de sorteres under strømpebuksene, som også hadde fått ett sett kategorier (Sorte hverdags, sorte fest, lyse, netting, mønstret, fargede, knestrømper, steps-eller skal de under sokker??).
Det hele kulminerte i at det var ikke mulig å ha så mange kategorier med det antall "skuffbokser" jeg har. Så IKEA here I come

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar