fredag 26. september 2008

September i farger 3

Har kost meg med å ha litt fokus på fargene rundt meg i det siste, og det er mye flott i september. Selv ei med begrenset begeistring for gule og oransje blomster har latt seg imponere.

Høstfargene er jo et kapittel for seg selv, legger inn noen bilder jeg har knipset på min vei. Tror jeg må lære meg mer om fotografering, og tjuvlåne gemalens utstyr. Da min kjære er en uforbedelig gadgethore, så har vi fotoutstyr i hus til summen av en liten bil. Så, da bør jeg vel igrunnen gjøre noe med kunnskapsnivået mitt rundt tekniske muligheter med kamerautstyret.

Problemet er dog ikke bare min mangel på intuitivitet rundt tekniske finesser, men også min mangel på styrke og utholdenhet. Bør ha løftet en og annen manual for å ta i bruk det kamera. Men, starter jeg med den letteste og mest brukervennelige linsa og kjører på med auto så skal det vel være mulig og knipse litt uten å bære seg skakk.



















Fine markblomstene har ikke gitt seg ennå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar